Welcome!!

Welcome!!
Welcome!!

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Δημιουργίες στην αυλή...!!

Mixed media - Ανακύκλωση - Βραβεία
Αγαπημένες μου φίλες και αγαπημένοι μου φίλοι καλησπέρα!! Πιάσανε οι ζέστες και χθες το πρωί είχα κατέβει στην αυλή...
και φωτογράφισα την νέα μου δημιουργία με mixed media...
Είναι πάνω σε ξύλο που το έβαψα με μαύρο, ακρυλικό χρώμα και πάνω του κόλλησα κύματα και ψαράκια από ύφασμα. Γύρω-γύρω κόλλησα μια τρέσα από ένα παλιό λαστιχάκι μαλλιών...
Καθώς λοιπόν δρόσιζα με νεράκι αυτά τα φρέσκα τριαντάφυλλα, μου κατέβηκε μια ιδέα...
Κοιτώντας γύρω- γύρω 

Βλέπω ένα καπελάκι που είχα αφήσει πάνω στο τραπέζι...
Στα γρήγορα παίρνω τα πινέλα μου και "σκάρωσα" αυτόν τον κουμπαρά με ένα κουτί από Nescafe 
Είδα και τις αναρτήσεις για την δράση των Ελληνίδων bloggers
και πήρα την φωτογραφική μηχανή μου και συνέθεσα μια photo με τον Μέγα Αλέξανδρο που την αφιερώνω ειδικά στις φίλες μας στη Βόρεια Ελλάδα και γενικά σε όλες μας με πολλή αγάπη!!
Η φίλη μου Marcela από την πανέμορφη Ισπανία μου έδωσε αυτό το βραβείο...
Marcela Gracias por vuestra amistad!! 

Σας φιλώ όλους και όλες!!! 

91 σχόλια:

  1. γειτόνισσα πολυ καλη η δημιουργία σου.....αλλά και η αφιέρωση....να σαι καλά..ευγε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εφη, τι υπέροχα πραγματάκια εμπνεύστηκες πάλι! Το καδράκι με τα υφασμάτινα ψαράκια είναι φοβερό! Και ο κουμπαρά σου σκέτη γλύκα. Τι να πω για τον κήπο σου! Ότι είναι έκθεση με έργα τέχνης; Μπράβο σου! Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έφη, κόλλησες και εσύ με την mixed media τεχνική; Και μένα μου αρέσει αλλά δεν το αποφασίζω ακόμη.Τα λουλούδια σου πανέμορφα και η κατασκευή του κουμπαρά ευρηματική. Καλή αρχή και καλή συνέχεια. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια όλα και ειδικά ο κουμπαράς σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ Εφάκι πανένορφο το καδρακι με την νέα τεχνική!!!Φανταστικά τα χρώματα και το ντεσέν του υφάσματοε στα ψαράκια!!!Και ο κήπος σου χάρμα οφθαλμών!!!Να βγαίνεις συχνά και να κοιτάς αριστερά-δεξιά γιατί μάλλον σε εμπνέει το πειβάλλον και δημιουργείς όμορφα πραγματάκια!!Τέλειος ο κουμπαράς!!Καλή αρχή!!Φιλάκια πολλά και πάω στην προηγούμενη ανάρτηση , που δεν κατάλαβα πως μου ξέφυγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα ξεκινήσω από τον κήπο σου που φαίνεται υπέροχος! Θα περάσω στον πίνακά σου που είναι πολύ δροσιστικός με το ψαράκι που κάνει βουτιές! Και θα καταλήξω στον κουμπαρά σου που είναι πανέμορφος και καμουφλαρισμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έφη, σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου στο ιστολόγιό μου και τη στήριξη στο μαθητή μου Γιάννη, μέσα από την εμπειρία σου!

    Όσο για τις δημιουργίες σου, πολλά συγχαρητήρια! Βρίσκω την ιδέα του κουμπαρά σου πρωτότυπη και πολύ χαριτωμένη! Καλή συνέχεια σε ό,τι φτιάχνεις! Να έχεις πάντα πλούσια φαντασία και μεράκι! Το αποτέλεσμα θα είναι ξεχωριστό!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλα Εφη το καδρακι με την τεχνικη,καυτο,καιει σου λεω παρ'ολο το δροσερο του θεμα!!!!!Υπεροχο,υπεροχο!!!!!Να και τα ευρωπαικα βραβεια,να τα χιλιασεις γιατι τ'αξιζεις με το παραπανω με την πληθωρα των θεματων που μας χαριζεις!!!!!!!Αντε καλο γεμισμα οι κουμπαραδες,καλη αρχη!!!Καλα το design της αυλης απαιχτο!!!!Πλουσια αναρτηση μας προσφερες παλι!!!!!
    Φιλακια πολλαααααα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απο πού να αρχίσω και που να τελειώσω!!!! Τα χρωματα της αυλής σου, υπέροχα! Ο πίνακας mixed media ωραιότατος (πρέπει να μου κάνεις ιδιαίτερο μάθημα !! ) ! Ο δε κουμπαράς, απλά άπαιχτος! Μπράβο και πάλι μπράβο , καλή μου! Να'σαι πάντα καλά, και με τόσο κέφι να δημιουργείς τόσο καλαίσθητα έργα! Φιλάκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ορίστε, αυτά μου κάνεις!!
    Κάθομαι και θαυμάζω την αυλίτσα σου και δεν δίνω την δέουσα προσοχή στα υπέροχα έργα σου!
    Και το καδράκι πανέμορφο, αλλά και ο κουμπαράς πολύ χαρούμενος και ξεχωριστός!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ποπό,ομορφιές!
    Αυτά τα αυθόρμητα έργα της στιγμής είναι τα ωραιότερα!
    Φανταστικός ο πίνακας,τέλειος ο κουμπαράς!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εφάκι μου όλα είναι τέλεια όπως και κάθε φορά δεν ξέρω για ποιο να πρωτοπώ, ότι κάνεις γίνεται καταπληκτικό!!!Θαυμάζω την υπέροχη αυλή σου με τις ομορφιές που τη στολίζεις συχνά!!!Ευχαριστούμε για τις ωραίες εικόνες!!!
    Φιλακια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κάθε φορά που έρχομαι στην αυλή σου το απολαμβάνω!!!
    Υπέροχος ο κουμπαράς αλλά και όλα τα υπόλοιπα!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα όλα!!!Η δημιουργία σου με τα ψαράκια καταπληκτική και ο κουμπαράς πολύ όμορφος!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γειά σου Έφη! Ο κουμπαράς σου είναι πολύ χαριτωμένος, εύχομαι η καλή νεράιδα να σου τον γεμίσει με το ραβδάκι της :))
    Και το πινακάκι με το ύφασμα πολύ καλή ιδέα! Αλλά μου άρεσε και που έχεις και βρύση με νεροχύτη στην αυλή! Καλό σου βραδάκι με πολλά φιλάκια **
    Α! και συγχαρητήρια για το βραβείο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεμάτη ανάρτηση, Εφάκι.... Με τα όλα της που λένε. Τα έργα σου, πολύ όμορφος ο κουμπαράς και το πινακάκι με τα υφασμάτινα ψαράκια επίσης, με το δώρο σου και σ' ευχαριστούμε, με το βραβειάκι σου.....
    Α, και έχεις και πολύ πολύ ωραία αυλή!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλά!!!!! έσκισες πάλι.... υφασμάτινα ψαράκια... κουκλάρες με ψάθινα καπέλα... η φαντασία οργιάζει!!!! Τώρα για τα λουλούδια τι να πω.... θαύμα!!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφος ο πίνακάς σου! Αλλά αυτός ο κουμπαράς.. τί έμπνευση ήταν αυτή;;; Απίστευτος!! Μπράβο!! Να το χαίρεσαι το βραβειάκι σου!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Gratuluję nagrody.Należy Ci się jak nikomu innemu.Twój blog jest the best a Twoje dzieła są cudowne.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έφη μου όλα όσα έφτιαξες είναι υπέροχα και ιδιαίτερα ο κουμπαράς σου.
    Πάντα όμορφες δημιουργίες.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φανταστικά ..η αυλή σου θα πρέπει να είναι τέλεια ..φτιαγμένα όλα με γούστο και μεράκι ..μπράβο ..καλό βράδυ και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εφάκι αυτό που εντυπωσιάζει σε εσένα είναι το πόσο γρήγορα κατεβάζεις ιδέες, αλλά και το πόσο εύκολα και άμεσα τις υλοποιείς!
    Μπράβο, τι να πω!
    Η αυλή σου λάμπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Dear Effie, your fresh roses are wonderful and rich of colour. Your tan of nescafe is a great example of recycling art and i love it! Well done my friend.
    Kisses
    Alessandra.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Dear Effie,your paintings are beautiful,I also paint.Congratulation for your award!Hugs,Letizia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ο Μέγαλέξανδρος ζει!!!! Άρε Έφη με τα ωραία σου!!!! Για την αυλή τι να πω!!! Μερακλού από τις λίγες, στο έχω ξαναπεί!!!! Ο πίνακας πολύ εμπνευσμένος βρε παιδί μου!!! Κύματα, ψάρια... η γοργόνα πού είναι;;; Χα χα χα!!! Φιλάκια Εφουλίνι μου, καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτη δεν ειναι αυλη ειναι παραδεισος!!!Χιλια μπραβο Εφακι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έφη μου υπέροχη και δροσερή η αυλή σου!!!Το πινακάκι σου άκρως καλοκαιρινό όσο για τον κουμπαρά σου πολύ cool η τύπισσα με το καπελάκι χα χα !!!Φιλάκια και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!! ΤΙ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΠΑΛΙ...ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΑ ΨΑΡΑΚΙΑ....ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΜΕ ΚΑΠΕΛΟ...ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. EΦΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΜΕ ΥΦΑΣΜΑ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ!!!Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΠΟΛΥ ΣΚΕΡΤΣΟΖΙΚΟΣ!!ΕΧΕΙΣ ΦΟΒΕΡΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΖΩ .Η ΑΥΛΗ ΣΟΥ ΟΝΕΙΡΟ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ο κουμπαράς, πολύ έξυπνη ιδέα. Και ο κήπος
    καταπληκτικός !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χαχα...το λαστιχάκι για τα μαλλιά βρε παιδιά δεν το σχολιάζετε; Πως το σκέφτηκες αυτό; Ωραίος ο πίνακας Εφάκι! Ο δε κουμπαράς...υπερπαραγωγή!!! Φιλιά...καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Εφη έχει αποδείξει οτι είναι ευρηματική,οπότε δεν εντυπωσιάζεσαι πια

      Διαγραφή
  32. ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΟΛΑ ΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΣ!!!!!!!!
    ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΕΜΑΣ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ, ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΓΑΠΗΣ !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καινούρια κόλπα μας παρουσιάζεις Εφούλα μου και όπως πάντα ξεχωριστά και πολύ όμορφα!!! Και ο κουμπαρας σου, τόσο όμορφος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πάρα πολύ όμορφος ο πίνακας σου Έφη μου!!
    Αυτή η τεχνική είναι υπέροχη!!
    Καλή αρχή με τους κουμπαράδες :)) !!
    Ευχαριστούμε που μας σκέφτηκες, η Θεσσαλονίκη
    σου στέλνει πάρα πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημερα Εφάκι!Μου αρεσουν πολύ οσα εφτιαξες!Ο πινακας ακρως θαλασσινός και ο κουμπαράς έγινε κουκλίστικος!Σε ευχαριστουμε και για την αφιέρωση, να 'σαι καλά και φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Οι δημιουργίες σου καταπληκτικές και τα λουλούδια σου πολύ ωραία!!!!
    Φιλιά πολλά!!! Την όμορφη καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εξαιρετική ιδέα ο κουμπαράς με το καπελάκι!!! Το ύφασμα που διαλεξες για τα ψαράκια στον πίνακά σου μου αρέσει πολύ! Εγινε πολύ καλοκαιρινός! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Το καλλιτεχνικό μάτι βλέπει τη δημιουργία και στα πιο ευτελή υλικά.
    Ο κουμπαράς σου με μάγεψε!!!
    Φιλιά πολλά πολλά, Έφη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Όμορφα τα δημιουργήματά σου,Έφη μου...Είσαι καλλιτεχνική φύση...Πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Very beautiful, as usual! Lovely idea with the hat!!! And so beautiful flowers!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. χρυσοχερικο κοριτσι, ξετρελαθηκα με τον κουμπαρα σου:)
    ειναι ο πιο ομορφος αυτοσχεδιος κουμπαρας που εχω δει ποτε...respect!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Είχα καιρό να περάσω απο το δημιουργικό σπιτάκι σου ειναι αλήθεια..αλλα το απόλαυσα απόψε.Δημιουργική και ακούραστη πάντα!!!.Σε θαυμάζω...οπως και όλες όσες κάνετε αυτά τα θαυμάσια πράγματα.....!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. It is always a pleasure to visit your blog!
    You are very sweet ...
    Have a wonderful weekend!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πότε τα έκανες όλα αυτά Έφη μου!!!Πανέμορφα όλα!!Μπράβο σου γλυκούλα μου!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΕΦΗ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ.Ο ΚΗΠΟΣ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΔΡΑΚΙ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΣΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΣ,ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΟΥΤΙ,ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ,ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΟΠΟΤΕ ΨΑΧΝΩ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΤΡΟΠΟ.
    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΑΣΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΛΟΓΩ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΕΙΔΑ ΟΛΕΣ.Η ΚΟΥΖΙΝΖ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΑΓΛΥΦΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ THE BEST.
    EYΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΓΑΠΗΣ.ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ ΣΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΗΠΟ ΣΟΥ .
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Έφη μου
    Τέλεια!!!!!!!!!!!!
    Όσο για το καπελάκι δεν το συζητώ.!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Στο έχω ξαναπεί είσαι ταλέντο!!!!τι ομορφιές έφτιαξες πάλι;;ο κουμπαράς σου καταπληκτικός!!!!μπράβο Εφάκι μου!!!!!καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Έφη μου, είσαι απίθανη!!! Είναι όλα φανταστικά!!! Μπράβο!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλά, το ότι λατρεύω αυτήν την αυλή το έχω πεί πολλές φορές και θα το ξαναπώ άλλη μία. Ο κουμ΄παράς όμως είναι απίθανος.....έχει τη δική του προσωπικότητα βρε αδερφέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Έφη μου!!!!!!
    Τι είναι αυτά που μας έδειξες πάλι;!!!!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!
    Κλιμακωτά ανέβηκε ο θαυμασμός μου!!! Πρώτα με την τόση όμορφη δημιουργία σου, (ασχετο αυτό, αλλά πολύ μου άρεσε η γωνιά με τη γούρνα) και μετά κατεβαίνοντας, θαύμασα τον κουμπαρά σου!!!!!!!Τι τέλειος που είναι!!!!
    Και η φωτογραφική σου σύνθεση πάαααρα πολύ όμορφη και έξυπνη.
    Πέρασα να σου ευχηθώ καλό Σαββατοκύριακο, και θαύμασα για άλλη μια φορά το περιεχόμενο της ανάρτησής σου!!!
    ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ Έφη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Έφη, πολύ όμορφα την στόλισες την αυλή σου και με τα έργα σου και μέ τα λουλούδια σου. Ότι πρέπει για δροσερά καλοκαιρινά βράδια!! Να την χαρείτε!!!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Εφακη μου πανεμορφα ολα!!!!!!!!! Μια βολτα κατεβηκες στον κηπο και εκανες ενα σωρο πραγματα!!!!! Ο κουμπαρας με το καπελινο......υπεροχος! Μπραβο πολυταλαντη φιλεναδα μου!!!!!! Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. υπεροχο πινακακι..ιδιαιτερο...τσακπινιαρικος κουμπαρας....και μαγευτικη αυλη!φιλια Εφη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλό Σαββατοκύριακο Εφούλα μουυυυυυυυυ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Δεν θα κουραστώ ποτέ να σου λέω ΜΠΡΑΒΟ για το όμορφα έργα σου αλλά και για λουλούδια σου και τις υπέροχες φωτογραφικές συνθέσεις ! Το πινακάκι απίθανο !! Αλλά και ο κουμπαράς υπέροχος !!! Καλό Σαββατοκύριακο Εφούλα και πολλά φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πρέπει να είσαι απο τα πιο δημιουργικά άτομα που υπάρχου. Με εκπλήσσεις συνεχώς! Μπράβο σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Κάνοντας την πρωινή μου βόλτα στα blog έπεσα πάνω στην ανάρτησή σου.
    Ξετρελάθηκα με τον κουμπαρά σου!
    Καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Τι αυλή...Τι λουλούδια!Μπράβο σου...Ο κουμπαράς υπέροχος!Καλό Σαββατοκύριακο.Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Έφη ήρθα να πάρω το βραβείο...ψάχνω στα σχόλια και δεν βρίσκω το δικό μου...κάτι έγινε πάλι....
    Τέλος πάντων.....ΈΦΗ ΜΟΥ Η ΝΈΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ ΣΟΥ ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΎ ΟΜΟΡΦΗ!!! ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ.... ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ!......Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΣ....ΠΩΣ ΣΟΥ ΗΡΘΕ Η ΙΔΕΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ;....ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ...Σ`ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΣΑΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΤΟ-ΑΦΙΕΡΩΣΗ....ΕΦΗ...ΗΡΘΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ...Σ`ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ...ΤΟ ΕΚΤΙΜΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ.... Σου εύχομαι πολλές-πολλές όμορφες στιγμές χαλάρωσης στον πανέμορφο κήπο σου!.... Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Τι πανέμορφες εικόνες Εφάκι μου... η αυλή σου είναι υπέροχη και τώρα το καλοκαίρι πρέπει να΄ναι ένα μικρός παράδεισος!! Η τεχνική mixed media είναι καταπληκτική...ο κουμπαράς έγινε υπέροχος.... δεν έχω λόγια!!! Είσαι χρυσοχέρα και οι ιδέες σου είναι πάντα γεμάτες από αγάπη και φαντασία!! Να χαίρεσαι το βραβείο σου και εύχομαι να τα χιλιάσεις, γιατί τ'αξίξεις! Να περάσετε ένα πανέμορφο και δροσερό σ/κ, πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Hello Effie, how are you?
    My dear friend I'm sorry for such a long absence from your blog, but could not access the foreign blogs. But today everything was resolved.
    I want to thank you for your words of friendship and affection, I can not really answer them.
    I really like his work with motifs of fish, are always cheerful and charming.
    I love to see your plants and flowers, your garden is beautiful.
    A big hug my dear, stay with God and good weekend.

    Γεια σου Έφη, πώς είστε;
    Αγαπητέ μου φίλε λυπάμαι για μια τόσο μακρά απουσία από το blog σας, αλλά δεν μπορούσαν να έχουν πρόσβαση στα ξένα blogs. Αλλά σήμερα όλα επιλύθηκε.
    Θέλω να σας ευχαριστήσω για τα λόγια σας της φιλίας και της αγάπης, δεν μπορώ να απαντήσω πραγματικά.
    Μου αρέσει πολύ το έργο του με μοτίβα από τα ψάρια, είναι πάντα χαρούμενος και γοητευτική.
    Μου αρέσει να βλέπω τα φυτά και τα λουλούδια σας, στον κήπο σας είναι όμορφο.
    Μια μεγάλη αγκαλιά αγαπητέ μου, μείνετε με το Θεό και καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. πανεμορφη αυλή και ακόμα πιο όμορφες ιδέες και δημιουργίες!!ο κουμπαράς είναι απλά υπέροχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Παιρνώ και απο εδώ ΕΦΟΥΛΑ μου ξεκλεβω τώρα ιντερντετ χι..χι.. για να σου πω πόσο μου αρεσαν και εμενα αυτα που εκανες!!! τεχνικες και τετοια δεν καταλαβενω ειπαμε ειμαι σκραπας...χι..χι..αλλα αυτό που βλεπω ειναι παρα πολύ ομορφο....και ο κουμπαρας;;;; καλα δεν το συζητώ..... αχ!!! να μου φιαξουν το ιντερνετ να ξαναβρώ τα παλια μου!!!!!!φιλακια απο την εξοχη.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΑΜΑΝ αυτο το μυαλό μου βρε Εφουλα μου.....να ξεχασω να σε ευχαριστήσω για το βραβείο του μεγα Αλέξανδρου....για όλες τις βορειοελλαδίτισες..γιατι και εγώ μια απο αυτές ειμαι άσχετα αν μενω Κρήτη..χι..χι..το παιρνω και φευγω....οταν θα μπορεσω να κανω αναρτηση...θα το βαλω ...φιλακια.....για οτι ξεχασα αλλο στην επομενη φορα που θα εχω βρει ιντερνετ....χι..χι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Τι πολυτάλαντο κορίτσι είσαι εσύ???? !!!!!! Τι πανέμορφη σύνθεση που τα σκέφτηκες βρε όλα αυτά τα υλικά και τα χρησιμοποίησες? Ο κουμπαράς όλα τα λεφτά και συγχαρητήρια για το βραβείο σου.Αξίζεις πολλά βραβεία Εφη μου.!!!Και να πω ακόμη μια φορά οτι η αυλή σου είναι ονειρεμένη.!!!! Αφού υπάρχει γούρνα φαντάζομαι υπάρχει και μπάρμπεκιου?????? χαχαχα Ευχαριστούμε την φωτογραφία.Πάω να την στολίσω στο σπιτάκι μου.Πολλά πολλά φιλιά.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΕΦΑΚΙ ΜΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!ΕΛΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΚΑΙ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑ!!!!ΧΙ ΧΙ ΧΙ ΑΠ ΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ ΔΗΛΑΔΗ ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Οταν δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό πάει η θάλασσα στο σπίτι της Εφης!!!χαχαχα Πολύ έξυπνο το θαλασσινό πινακάκι αλλά κι όλη η ανάρτηση ευφραίνει καρδίαν!
    Καλή εβδομάδα Εφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Έφη μου καλή... τι όμορφη η αυλή σου!!!...

    Πολύ καλό γούστο έχεις... είσαι και χρυσοχέρα... και καλλιτέχνης πραγματική!!!
    Μου ομόρφυνες την μέρα με αυτές τις φωτογραφίες!!!

    Μπράβο σου... πάντα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Hi lovely, I have an award for you in my blog!!
    Hope you like!!!
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Έφη μου πού είσαι; Έχεις πάει διακοπές; (αυτό εύχομαι)
    Πέρασα να σου ευχηθώ καλή εβδομάδα.
    Καλή εβδομάδα να έχεις ηλεκτρονική μου φίλη!!!
    Με την αγάπη μου
    Υ.Γ.
    Μα τι ωραία πράγματα που φτιάχνεις, μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Hello my dear Effie!
    I've had a look at "drasigreekblogger", and there are beautiful moneyboxes, but yours is beatiful and unusual!
    Nice use for your flowered hat :)))
    Take a look at this link, it's a João Pedro Pais and Mafalda Veiga's song :"Patience", that says something like " when everything asks for a little more calm... life doesn't stop"
    That's like our life at this time, you know? I found this powerpoint and this is to a friend.
    That's a wonderful song and I give that for you :)

    http://www.youtube.com/watch?v=JKy1WzxSrmw

    Have a nice week, my friend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Εφη μου...
    ησυχία δεν έχεις!!!Χιχι
    λοιπόν...το έργο σου..ιδιαίτερο και όπως πάντα με μεράκι φτιαγμένο.Πολύ καλό!!!
    Ο κουμπαράς είναι τέλειος...άντε να μπει κανενα φράγκο μέσα.Το καπελάκι σκέτη τρέλλα.Και όλες οι υπόλοιπες φωτογραφίες πανέμορφος.Μπράβο Εφη μου,σε συγχαίρω για άλλη μια φορά για την όρεξή σου και το κέφη σου-)))
    πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Γεια! Είμαι νέο μέλος.
    Σε περιμένω κι εγώ στο blog μου.

    http://www.beautyandthemist.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Καλη εβδομαδα αγαπη μου,φιλια πολλααα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΦΟΥΛΑ?????ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Τι όμορφα τα λουλούδια σου γλυκιά Εφούλα....όσο για τον κουμπαρά!!! Μόνο εσύ θα μπορούσες να το σκεφτείς αυτό!! Είσαι απίθανη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Στην προηγούμενη ανάρτηση μου άρεσαν πάρα πολύ τα υφάσματα που χρησιμοποίησες!!!!! Πάλι έκανες καταπληκτική δουλειά και στην κουζίνα σου και στην αυλή σου!!!!!!
    Πόσο χαίρομαι όταν μπαίνω και βλέπω τις δημιουργίες σου!!!!! Ομορφιά και χρώμα παντού!!!!!
    Τα φιλιά μου, φιλενάδα!!!!!!! Να είσαι καλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Effie, your flowers are so pretty especially the red roses. I just love roses. Hugs...Lu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Οπως πάντα τέλειες οι δημιουργίες σου!

    Εκείνη η Κυρία υπέροχη με το καπελίνο της!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Καλό σου μήνα όμορφη!!!φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΦΗ ΜΟΥ!! ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ Ο ΚΗΠΟΣ ΣΟΥ!!!!ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!! Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!! ΑΠΙΘΑΝΟΣ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Καλημέρα Έφη μου... έγραψες πάλι... Τί όμορφος ο κήπος σου αλλά και η νέα σου δημιουργία!!!! Είναι υπέροχη ατμόσφαιρα... μπράβο σου !!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ωραία η κατασκευή με τα ψαράκια, καλοκαιρινή!!
    Αλλά και ο κουμπαράς δεν πάει πίσω!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Δεν φτιάχνεις και κάτι που να μη μας αρέσει? Ξετρελλάθηκα και με τον κουμπαρά.
    Μα τι ωραία βεράντα έχετε! Εχει και βρύση για το μπάρμπεκιου,βλέπω!
    Να αυτά βλέπει η Μέρκελ και λυσσάει! χαχχαχαχχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. όλα πανέμορφα ο κουμπαράς με γατοξετρέλανε!!!!!!!!!!!!!!!τα λουλουδάκια σου παρόλη τη ζέστη μια χαρά είναι!!!πρέπει να τα προσέχεις σαν τα μάτια σου!!!!!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή