Welcome!!

Welcome!!
Welcome!!

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Mixed Media Art ......!!!!!!!!!

Αγαπημένες μου φίλες και αγαπημένοι μου φίλοι, γειά σας!!!

Συνεχίζω να ασχολούμαι με την μικτή τεχνική και να πειραματίζομαι αναμιγνύοντας χρώματα, υφάσματα, βοτσαλάκια, χάρτες και γενικά ό,τι βρω...!! χαχαχα Όπως και σε αυτόν τον καμβά που θα σας δείξω σήμερα...


Εδώ στην τελική μορφή του με τον χάρτη των βροχοπτώσεων του Β' Ημισφαιρίου της Αμερικανικής Ηπείρου...


Σας φιλώ όλους και όλες...!! Καλή Εβδομάδα!!

292 σχόλια:

  1. Το αποτέλεσμα τον πειραματισμών σου Έφη μου σε αποζημιώνει.Όμορφο το αποτέλεσμα της δημιουργία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. HELLO, EFFIE ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ!
    ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΕΑ GORGEOUS. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!
    Έχετε μια καλή εβδομάδα ΝΕΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μετά λες για μένα,Έφη!
    Πολύ όμορφο και τι πρωτότυπη ιδέα με το χάρτη!
    Αλήθεια τα λουλούδια τα ζωγράφισες πρώτα και μετά έκανς κολάζ;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου γειά σου!
      Οχι τα έκοψα όπως ήταν στο ύφασμα...όπως για ντεκουπάζ.......Τώρα μαζεύω διάφορα υφάσματα με λουλούδια για να έχω να κόβω.....δεν κάνουν και ζάρες όπως το χαρτί..........
      Φιλάκια!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Έφη μου γλυκιά σε ευχαριστώ πολύ για την παρέα σου, μου γλυκαίνεται τον αφιερωμένο χρόνο μου στη λατρευτή μου Μολλυ.

    Οι πειραματισμοί σου είναι τέλειοι με υπέροχα αποτελέσματα! Γεια στα χεράκια σου!

    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύη μου ευχαριστώ!!!!!!
      Η επέμβαση αυτή της Μόλλυ εύχομαι να είναι η τελευταία!!!!!
      Πολλά φιλάκια και στις δυό σας!!!!!!!!!!Καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Είναι καταπληκτικό μπράβο Εφη,πολυ ωραίος έχεις ταλέντο να δένεις τα υλικά πολύ ωραία μεταξύ τους,νάσαι καλα και πάντα να δημιουργείς όμορφα πράγματα και να μας τα παρουσιάζεις.Καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!Ο ΚΑΜΒΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ωραία να ξεκινάς την εβδομάδα σου με ομορφιές!!!
    Καλή μέρα Έφη, καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς την επιτέλους!!!!
    Καλέ Εφούλα, αυτό είναι υπέροχο!!!!!! Τι χρώματα... τι τεχνικές.... Πανέμορφο αποτέλεσμα!!!
    Πες μου, πότε θα φτάσω κι' εγώ να κάνω μικτές τεχνικές;;;;;;; Αργώ;;;;;;;;
    Φιλάκια και να έχεις μια χαρούμενη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε, τι μου λες.......Εσύ κάνεις θαύματα!!!!!!!!Εγώ με το χαρτί ντεκουπάζ δεν το έχω........
      Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχα τα mixed-media έργα σου !!!! Πάρα πολύ όμορφααααα...ειδικά αυτό μου αρέσει πάαααρα πολύ !!!! Μπράβο σου Έφη ταλεντάρα !!!!
    Να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς !!!! Φιλάκια πολλάααα...καλημέρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκιααααααααααααααααααααααααααααα, Μυρσινάκι μου!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Μπράβο Έφη!...Τόχεις μ`αυτή τη τεχνική!....πολύ ωραίο το αποτέλεσμα!....
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου σε ευχαριστώ πολύ, η γνώμη σου μετράει!!!!!!!!
      Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Είσαι ταλέντο!!!!!!!!!!!!!!τέλεια όλα μπράβο σου Έφη!!!Καλή εβδομάδα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντέμι μου, ευχαριστώ πολύ...όχι και τέλεια......ερασιτεχνικά...και δειλά -δειλά........χα χα χα!!!!!!!!!!!Φιλάκια βρε!!!!!!!!Καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Eφούλα μου τι ωραίος και πρωτότυπος που είναι ο πίνακά σου?η ιδέα του χάρτη είναι φοβερή! αυτό θα πει φαντασία! πολλά μπράβο με πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου ευχαριστώ, σε έχασα πάλι...κι εγώ βέβαια ψιλοχάθηκα......να τα λέμε....
      Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Αυτοί οι πειραματισμοί σου με τρελαίνουν. Είναι ο συνδυασμός των διαφορετικών υλικών που μου αρέσει και εσύ πάντα παρουσιάζεις ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα.
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σε ευχαριστώ πολύ! Τουρλού τουρλού...χα χα χα!!!!!!Βάζω εκεί απ'όλα για την ανακύκλωση........
      Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Έφη μου
    Είναι τέλειο!!!!
    Καλή εβδομάδα
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!
      Σου στέλνω πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Πολύ μου αρέσει!!!
    Καλή σου βδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου ακούραστο!!!!!!!!!Ευχαριστώ!!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  16. Το βρίσκω εξαιρετικό, και μου άρεσε πιο πολύ στην αρχική του μορφή χωρίς τον χάρτη.
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΩΧ!!!!!!!ΑΥΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ...........ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΟΤΣΑΡΙΣΑ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ.........ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Εφη μου τι ωραία τεχνική!!!!Μπράβο τέλειο φαίνεται!!!!!
    Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!!!!!!!!!!!!!Πολλά φιλιά!!!!!!!!!Καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Hi Effie!!!You made an incredible painting....very beautiful and perfect.The flowers look as real!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Piękne obrazy, wykonane z różnych materiałów. Pomysły masz wspaniałe, a obrazy, na pewno zdobią Twój dom. pozdrawiam z Polski.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εφάκι καταφερνεις πάντα να συνδυάζεις τόσο όμορφα τα υλικά και να προκύπτει υπέροχο αποτέλεσμα!!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα μου , ευχαριστώ πολύ! Καλή εβδομάδα!!!!!!Πολλά φιλάκια !!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Εφακι εγραψες ειναι πολυ πολυ ομορφο!!!!Φιλιααααααα πολλααααααα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατρινάκι μου, τι να πω!!!!!!!Χάρηκα τόσο που συναντηθήκαμε, περάσαμε πολύ όμορφα!!!!!!!!
      Φιλάκια και πάλι!!!!!!Καληνύχτα!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Kαλησπέρα Εφη μου!Τι χρώματα!!Τι υπέροχες τεχνικές!! Πανέμορφο αποτέλεσμα!Μού αρέση πολύ ό φάρος πού ζωγράφισες!!Καλή εβδομάδα!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντίμι μου, σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!
      Γλυκό μου κοριτσάκι, καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Υπέροχος ο καμβάς ! Ομορφες τεχνικές χρησιμοποίησες και το αποτέλεσμα σε δικαίωσε και με το παραπάνω! Καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πως τα καταφέρνεις και παντα κανεις πολύ όμορφες τεχνικές;....γι αυτό παιδί μου χάθηκες τόσο καιρό;;;; δημιουργούσες.... ε; καλα εκανες...γιατί αξιζε τον κόπο μπραβο Εφουλα μου ..πολλα φιλακια σου στελνω απο εδώ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπράβο μπράβο μπράβο......αυτός ο πίνακας μου αρέσει πολύ .......τα χρώματά του με ηρεμούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μπράβο! Καταπληκτικές δημιουργίες!!!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΦΟΥΛΑ ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΟΣ ΕΓΙΝΕ!! ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ. ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νενάκι μου, ευχαριστώ πολύ!!!!!!!
      Σου στέλνω την αγάπη μου!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. Εφακι μου εγω να δεις ποσο χαρηκα που τα ειπαμε και απο κοντα!!!!Τελικα δεν επεσα εξω εισαι φοβερη!!!! Φιλια στην Μπελα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ! Να το ξανακάνουμε, περάσαμε υπέροχα!!!!!!!!!!!
      Φιλάκια στην ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ μας!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  29. Εφάκι πολύ όμορφη σύνθεση και με ωραία χρώματα !!Αυτή η μίξη διάφορων υλικών μου αρέσει πολύ!Δίνει πολύ όμορφα αποτελεσματα!!
    Καλή εβδομάδα γλυκειά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσάνθη μου σε ευχαριστώ! Φιλάκιααααααααααααααααααααααααααααα!

      Διαγραφή
  30. Τι ωραίο! Σου πάνε οι πειραματισμοί Έφη μου, ταίριαξε στα χρώματα ο χάρτης :)
    Να μου είσαι καλά, να συνεχίζεις τις δημιουργίες σου !!

    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλάκια *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πάντα με εντυπωσιάζουν τα έργα σου Εφάκι! Πολύ όμορφα και τα χρώματα του πίνακά σου. Αλλά για να είμαι ειλικρινής, κάπου 'με χαλάει' ο χάρτης. Το προτιμούσα όπως ηταν στην πρώτη φωτογραφία. Καταπληκτική η ιδέα σου με τα κομμένα και κολλημένα λουλούδια!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Έφη μου είναι πανέμορφος!!!!!αν και θα τον προτιμούσα χωρίς το χάρτη!η πρώτη φωτογραφία σου βγάζει μια ηρεμία μια γαλήνη και ο χάρτης κάπου δεν κολάει νομίζω...τα φιλιά μου και την καλημέρα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πανέμορφους συνδυασμούς κάνεις πάντα Εφάκι μου!!!
    Η προσθήκη πραγματικών και φυσικών υλικών στους πίνακες σου, είναι τόσο πρωτότυπη και ζωντανή!!!
    Όποιος τα βλέπει, γίνεται μέρος του έργου σου.
    Σου εύχομαι καλημέρα και σου στέλνω πολλά φιλάκια, ευχαριστώντας σε για μια ακόμα φορά, για τις θερμές ευχές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Είναι πανέμορφο και κυρίως με πολύ φαντασία!Μου αρέσει ο χάρτης!Είναι κάτι που δε θα το σκεφτόμουν ποτέ!Πολλά μπράβο και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εφάκι,οι συνδυασμοί πλεγμένοι με την φαντασία σου δημιουργούν εξαιρετικά αποτελέσματα!! Ομορφος πίνακας και πολύ ιδιαίτερος.... καλή συνέχεια σε ότι κάνεις με χαρά και απόλαυση .... πολλά φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Θα ήθελα να ξέρω ποιά μου στέλνει φιλάκια..........Καλημέρα στην Αγνωστη!!!!!!!!

      Διαγραφή
  36. Εφάκι μου τι κάνεις;;; Καιρό έχω να μπω μα δεν σε ξεχνάω!! Μπήκα τώρα και σε διάβασα μονορούφι. Είδα τα όμορφα δωράκια που παρέλαβες και τον μεζέ στην ψησταριά (αχ) και τη θέα από το μπαλκόνι, και τις υπέέέέροχες καρέκλες σου (τι όμορφες!) αλλά και όλες σου τις δημιουργίες!! Μπράβο βρε Έφη μου, είσαι καλλιτέχνης τελικά!
    Σε φιλώ και θα τα ξαναπούμε σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιτσάκι μου ευχαριστώ!
      Είναι δύσκολο με δυό μικρά παιδιά, πάλι πολλά είναι όσα κάνεις!!!!!!!!!!!
      Σου στέλνω πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  37. Αρχοντισα μου..να σαι καλα..υπεροχος..πολυ ομορφα χρωματα..μου αρεσαι η λεπτομερια με την αμμο..γαληνευεις με την θαλασσα..στο βαθος..ομορφο βραδυ..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!
      Που είσαι βρε Μαράκι; Ολα καλά τώρα;
      Πολλά φιλάκια αγαπούλα μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  38. Τι όμορφο Έφη μου!!!! Πάαααρα πολύ όμορφο. Πόσο σας χαίρομαι όλες τις καλλιτέχνιδες εδώ μέσα!!!
    Καλή εβδομάδα Εφούλα μου γλυκιά!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έυχαριστώ πολύ Ροδούλα μου!
      Σου στέλνω πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  39. εμένα μου αρέσει που πειραματίζεσαι,και να ξέρεις πως και εγώ αναγνωρίζω πλέον τα δικά σου έργα-))))
    ε΄γινε πολύ όμορφο,πρωτότυπο,και μένει στο μάτι-))
    και σκέτο μου άρεσε το θαλασσινό σου θέμα Εφη
    πολλά πολλά φιλιά και καλή συνέχεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου, είμαστε μακρυά.....πολύ θα ήθελα να σε γνωρίσω, είσαι έξω καρδιά!!!!!!!!!
      Σου στέλνω βόρεια, πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  40. Είμαι σίγουρη πως ό,τι και να βρεις, θα το δέσεις τέλεια για να συνθέσεις το έργο σου! Σαν να περιμένουν κάπου όλα τα στοιχεία που ενώνεις για να τα βρεις κάποια στιγμή και να τους δώσεις πνοή μέσα από τη τέχνη σου. Πάρα πολύ ωραίο Έφη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Έχω καιρό να περάσω από το όμορφο μπλογκόσπιτο σου και πραγματικά δηλώνω πολύ εντυπωσιασμένος από τις τελευταίες πανέμορφες δημιουργίες . Το μεράκι , η φαντασία και η τέχνη σου κάνουν θαύματα !!!
    Μπράβο Έφη μου και καλή σου συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλιο μου είναι τιμή γιά μένα να μου γράφεις τόσο επαινετικό σχόλιο!
      Καλημέρα και καλή συνέχεια στο ζωγραφοοδοιπορικό σου έργο!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  42. Καλημέρα!!!Οι δημιουργίες σας είναι πανέμορφες! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ciao Effie!Come stai?Che brava!Belli questi quadri ricchi di creazioni!Baci,Rosetta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Effie to jest wspaniałe. Twoje prace artystyczne powinno wystawiać się w galeriach sztuki. Pozdrawiam

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. πωπωπω ομορφιά υπέροχο είναι και τι χρώματα σας γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Εγώ που λες Effie.......έχω δύο αριστερα χέρια και όταν βλέπω τι κάνουν τα χεράκια άλλων γυναικών τα βάζω με τον Θεό, που όταν μοίραζε δεξιότητες εγώ πρέπει μάλλον να απουσίαζα, και αυτός μάλλον δεν έκανε τον κόπο να με αναζητήσει.
    Κάτι πρέπει να ήξερε ο Παντοδύναμος που δεν με αναζήτησε.
    Φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!!!!!!!!Μην το λές!!!!!Κι εγώ αριστερόχειρας είμαι! Με το δεξί μόνο γράφω .
      Ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!!!!!!!
      Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  47. I love this work!!! I like the color and mixed technique!!
    Have a wonderful weekend, dear friend!! and my G+...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πολύ όμορφη ιδέα να βάλεις βοτσαλάκια και λουλούδια στο πίνακα σου
    τέλειος έγινε!

    Γεια στα χέρια σου
    με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Zoyzoyka μου, ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!
      Εσύ ξέρεις από θαλασσινά στοιχεία !!!!!!!!
      Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  49. Και πολύ καλά κάνεις κ' πειραματίζεσαι, γιατί το αποτέλεσμα σε δικαιώνει πλήρως!!!
    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΡΓΟ!!!
    Φιλάκια!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Εφούλα μου γλυκιά να σε ρωτήσω κάτι...πότε προλαβαίνεις να κάνεις τις δουλειές σου και να κοιμηθείς;;ή μήπως δεν κοιμάσαι;;είσαι απίθανη και χρυσοχέρα!!!!!!!!!!!!!meeeeeeeooooooooooow!! κι ο μπέμπης συμφωνεί!!και ο λαζαρίκος !!χαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΥΑ μου, σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!Φιλάκια στον Μπεμπούλη και Λαζαρίκο!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  51. I love this one! What great colors. It's beautiful! Hope you've been doing well, Effie. Take care and keep creating those beautiful works of art!
    Liz

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Γεια σου Εφάκι μου!!! Δεν πολύ μπαίνω στον υπολογιστή και μάλλον έχασα πολλά επεισόδια ε; Οι μικτές τεχνικές σου πάνε πολύ, συνέχισέ τες!!!! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Κικίτσα μου!
      Τι μου κάνεις; Όλα καλά; Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  53. Εφάκι μου,οι εμπνέυσεις σου και το ταλέντο σου είναι αστείρευτα...!!!
    συνέχισε,είμαι σίγουρη πως θα βγάλεις απίστευτα έργα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Φανταστικό το έργο σου!!!Με υπέροχα χρώματα και τεχνική!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Εφάκι μου,
    πανέμορφο!!!!!! Γεια στα χέρια σου, γλυκιά μου!!!!!!!!!!
    Τα φιλιά μου και την αμέριστη αγάπη μου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, που είσαι βρε !!!!!!
      Ολα καλά!!!!!!!Ευχαριστώ πολύ!!!!!!!Φιλάκιααααααααααααααααα!

      Διαγραφή
  56. Τι υπέροχος πίνακας!Μπράβο Έφη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πολύ όμορφος και με μεγάλο ενδιαφέρον ο πίνακας σου Έφη μου!!!
    Καλό μήνα,φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλή βδομάδα και καλό μήνα Έφη!Συνέχισε να μας εντυπωσιάζεις με τους πίνακες σου!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Εφάκι μου καλό μήνα και καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!
    Με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Γεια σου Εφάκι μου με τις όμορφες δημιουργίες σου!! καλώς σε ξαναβρίσκω!
    πανέμορφος ο πίνακας, όπως πάντα!
    καλή βδομάδα και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Πέρασα για μια καληνύχταααααααααα!!!! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Σόφο μου, τόσο ευγενικός πάντα!!!!!!!!!!!
    Καλημέρα, τώρα το είδα!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Hello Effie,

    Thank you so much for visiting me and follow my blog, happy to follow you too.
    such great mix art you have created.
    you are talented with colors too.

    wishing you a nice week

    hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Απαντήσεις
    1. Effie,
      How are you... hoping you are fine...would you like to enter for my give away;)
      handmade by me guarantee.by the way until 31 Dec.. take your time ok
      just leave a comment
      wait for it

      Διαγραφή
  65. Υπέροχα και φανταστικά χρώματα γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΕΦΑΚΙ ΜΟΥ!!!!±!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα βρε!!!!Τέλειωσες με τα παζάρια;
      Φιλάκια και θα έρθω για το παγωτό και τους λουκουμάδες που είπαμε!!!!!!!

      Διαγραφή
  67. Βλέποντας τα έργα σου σκεφτόμαστε πως ο άνθρωπος που μπορεί να δημιουργεί χρησιμοποιώντας τα χέρια του είναι ελεύθερος.
    Ευχαριστούμε για τις επισκέψεις στο blog μας.
    Καλές εμπνεύσεις ευχόμαστε...

    Ορεσίβιους χαιρετισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ....Αρχοντισσα..να σαι καλα ματια μου..σ'ευχαριστουμε..τι ομορφα που τα κανες..μου αρεσε που εβαλες την αμμο..και τα λουλουδια που τα εβγαλες προς τα εξω..παντρεψες πολλες τεχνικες μαζι..χαρουμενη Κυριακη..σε φιλω..φιλια και στο Ζετακι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!
      Φαντάζομαι θα έχετε πολύ κρύο εκεί...εδώ μπρ!!!!!!!!!
      Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  69. Δεν με εξέπληξες!
    Ξέρεις γιατί! Κάθε φορά φτιάχνεις κάτι τόσο ιδιαίτερο!
    Δεν ξέρω τι να σου γράψω κάθε φορά που περνάω και δεν αφήνω σχόλια... μη με παρεξηγείς Εφάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιγόνη μου σε ευχαριστώ!
      Να είσαι καλά και να μας δώσεις κι άλλες γραφές σου!!!!!!!!Φιλάκια !!!!!!!!

      Διαγραφή
  70. Hi Effie!!!Your painting is gorgeous, i love it in every details. The colors are marvellous and it seems to me to be in your beautiful Greece.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ολα όσα φτιάχνεις Εφάκι είναι τόσο ιδιαίτερα!!!!
    Φιλιά πολλά, μας έλειψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ , πάντα με τον καλό σου λόγο!!!!
      Ελενίτσα μου φιλάκια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  72. Πολύ ωραίος και στη πρωτο φωτο χωρις χαρτη και στη δευτερη με το χαρτη
    πιο πολυ μου αρεσε στη πρωτο χωρις χάρτη :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Hello My Dear Friend Effie,
    As Always your work is amazing. You are truly a great artist. Thank you for following me on Pinterest. I will also follow you. Hugs...Lu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Εφάκι μου, μου αρέσουν πάρα πολύ όλα αυτά που φτιάχνεις, μπράβο!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. αχ Εφη μου...βλέπω πως έκανες νεα ανάρτηση,αλλά δεν την δείχνει εδώ-((((
    θα δοκιμάσω αύριο πάλι-)))
    πολλά πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε ξέμεινα από φωτο.....χα χα χα!!!!!!Θα πάω να αγοράσω λιγο χώρο από τον γκούγκλη...
      Χρυσουλα!!!!!!Φιλάκια βρε!!!!!!!Α! ΘΑ με βρεις στο FACEBOOK......

      Διαγραφή
  76. Έφη μου
    Πολύ όμορφα!!!!!!! Λατρεύω τις μεικτές τεχνικές
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. wunderschön deine Bilder!

    Lieben Gruss Elke

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. πάλι τίποτα-(
    μόνο σε μένα δεν την δείχνει?????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Εφάκι μου, μπράβο σου!!!! Έγινε πολύ όμορφο και καλοδουλεμένο!!!! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!!! Φιλιάααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Kαι η νέα δημιουργία πολύ καλοδουλεμένη και με φαντασία αλλά και η παλιότερη έγινε ακόμα πιο ωραία!Μου αρέσει αυτή η μεικτή τεχνική που χρησιμοποιείς!Εκτός του ότι είναι σήμα κατατεθέν σου, είναι και πολύ όμορφη!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Εφηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη....
    πέμπτη προσπάθεια,σε έσβησα,σε ξαναέβαλα,αλλά τίποτα-(
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Εφη μου γειά σου!! Καιρό έχουμε να τα πούμε!! Μπαίνω στο μπλογκ αλλά κάνει κάτι νούμερα, μια δείχνει την ανάρτηση μια όχι. Τέλος πάντων εγώ ξαναπροσπάθησα και τελικά τα κατάφερα. Πολύ όμορφο και ιδιαίτερο το έργο σου!! Μου αρέσει πολύ!! Σου εύχομαι καλή συνέχεια και καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Καλησπέρα Έφη μου!!! Καλά κάνεις και συνεχίζεις να ασχολείσαι με μικτή τεχνική. Αυτό το έργο σου, μου άρεσε πάαααρα πολύ!!!!! Είναι πολύ όμορφο, τα χρώματα που του έβαλες είναι τόσο ζεστά!!! Μπράβο σου Έφη μου!!!!
    Φιλιά πολλά1!!
    Να είσαι πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροδούλα μου, σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλή εβδομάδα, πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  84. Εφάκι μου!Δεν σταματάς να με εντυπωσιάζεις! Το δημιούργημα σου είναι απίθανο! Σκέφτομαι πως θα ήταν τέλειο project για παιδικό χάρτη.Μου βάζεις ιδέες....Μας λείπεις....στολίσατε για τις γιορτές; Ελπίζω να είστε όλοι καλά.Πολλές ευχές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σε παρακολουθώ πάντα, στολίσαμε αλλά όχι όπως άλλες χρονιές, τα παιδιά βλέπεις όσο μεγαλώνουν...Ευχαριστώ για όλα τα καλά σου λόγια, πολλά φιλιά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  85. Have a wonderful weekend, dear friend!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Έφη μου πολύ όμορφη η τεχνική σου!!Και το αποτέλεσμα θαυμάσιο!!Πανέμορφος ο πίνακάς σου!!Μπράβο!! Φιλάκια πολλά, καλές γιορτές σε όλη σου την οικογένεια!!!Να περάσετε υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Φανή μου,
      Καλές γιορτές και σε εσένα , πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  87. ΄Ερχομαι και ξαναέρχομαι αλλά
    βλέπω έναν υπέροχο πίνακα, νομίζω όμως
    ότι είναι παλιά ανάρτηση.... τι συμβαίνει ?
    Τελοσπάντων Εφάκι μου, καλές γιορτές, να
    χαίρεσαι την οικογένειά σου και να έχετε υγεία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Εφακη μου ηρθα στο σπιτακι σου δειλα δειλα, μιας κι εχω τοσο καιρο να σε επισκευτω, και βλεπω πως κι εσυ εχεις καιρο που λειπεις!!!!!! Καιρος να επιστρεψουμε στην blogογειτονια μας! Σαν να την παραμελισαμε μου φαινεται!!!
    Οι mix media τεχνικες σου μου αρεσουν πολυ πολυ!!!
    Καλες γιορτες Εφακη μου! Να χαιρεσαι την οικογενεια σου!!!!! Να ειστε ολοι γεροι, δυνατοι και αγαπημενοι! Φιλακια πολλα φιλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Πέρασα να δω τι κανεις γιατί εχω καιρό να δώ κατι δικό σου καινουργιο... ευχωμαι να ειναι όλα καλά ειχαμε και εμεις ενα προβλκημα που τωρα ευτυχώς περασε...Εφουλα μου.... να εισαι καλά να περασεις όμορφες γιορτινες μερες με τους αγαπημενους σου και παντα με υγεια ..μονο αυτό μετραει πιά...ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ...και φιλακια πολλα Εφούλα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Εφάκιιιιιι!!!! Σας εύχομαι γλυκά, χαρούμενα και ξεχωριστά Χριστούγεννα!!!!! Φιλιά πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. º° ✿✿¸.•♪
    "O segredo do Natal está dentro da gente, reflita e viva-o intensamente."

    (⁀‵⁀,) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫ MERRY CHRISTMAS!

    Boa sexta-feira!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°♡⊱╮╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Hi Effie, I wish you Merry Christmas, dear friend!!!
    …………(¯`O´¯)
    …………*./ | \ .*
    …………..*♫*.
    ………, • '*♥* ' • ,
    ……. '*• ♫♫♫•*'
    ….. ' *, • '♫ ' • ,* '
    ….' * • ♫*♥*♫• * '
    … * , • Feliz' • , * '
    …* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
    ' ' • . Navidad . • ' ' '
    ' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
    …………..x♥x
    …………….♥ Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Kαλές γιορτές ευχόμαστε.
    Καλή δύναμη, υγεία, αλληλεγγύη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Πολύ όμορφος ο πίνακας!!! Πολύ καλοκαιρινός και θαλασσινός! Γεια στα χέρια σου!!!Σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα με αγάπη και υγεία!
    ΥΓ. Πέρνα από το "σπίτι" μου, κάνουμε ανταλλαγή δώρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Hello Effie
    How lovely! It shows just how talented you are.

    Have a wonderful Christmas and a very happy New Year

    Amanda :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Εφάκι γλυκό, πέρασα να σου ευχηθώ να έχετε καλές γιορτές, να περάσετε όμορφα
    και χαρούμενα Χριστούγεννα και να μου φιλήσεις το Ζετάκι και τη Μπέλα !!
    Μου λείπετε! Φιλάκια πολλά σε όλους !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Έφη γλυκιά μου φίλη ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! Σας Εύχομαι Οικογενειακώς Χαρούμενα Χριστούγεννα, Χρόνια Πολλά για τις Άγιες Χριστουγεννιάτικες ημέρες και έναν Καλό Χρόνο γεμάτο Υγεία, Ευτυχία, Ευημερία και Ελπίδες!

    Πολλά φιλιά κι αγάπη κι από εμάς! Η χαρά μου είναι απερίγραπτη, πολλά χαδάκια στην Μπελλα!

    Υ.Γ. Είχα πρόβλημα να μπω στο μπλογκ σου, είχα δοκιμάσει πολλές φορές! Εύχομαι όλα να είναι καλά, γιατί πολύ ησυχία επικρατεί.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Feliz navidad,deseos llenos de luz,amor y felicidad es lo que te dejo en este mensaje.
    El equipo de Dale al Pincel.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  99. Σ' αυτό το σπίτι που 'ρθαμε,
    πέτρα να μη ραγίσει
    κι ο νοικοκύρης του σπιτιού
    χρόνια πολλά να ζήσει.

    ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Των Χριστουγέννων η γιορτή
    γέλια χαράς να φέρει,
    φύλακας να’ ναι πλαϊ σας
    Τση Βηθλεέμ τ’ αστέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΄Χρόνια Πολλά Έφη μου! Υγεία,Χαρά,Αισιοδοξία και πολύ Αγάπη γύρω σου! Να περάσεις πολύ όμορφα!
    Έφη για το πρόβλημα με το blog σου δεν ξέρω πολλά...μήπως όμως μπορεί να σε βοηθήσει η Andria σε προηγούμενη ανάρτησή της αναφέρετε σ`αυτό και πως το αντιμετώπισε.... Μας λείπουν οι αναρτήσεις σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  102. ¸.•°☆⊱彡
    HAPPY NEW YEAR!!!!

    ╔═════════ ೋღღೋ ══════╗
    ೋ ~~ FELIZ ANO 2013~~ ೋ
    ╚═════════ ೋღღೋ ══════╝

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. χρονια πολλα , χρόνια καλά με όλη μου την αγάπη Εφη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ...Ο Νεογεννητος Χριστος ο ηλιος της δικαιοσυνης..ας διαλυσει με το φως Του τα σκοταδια της απελπισιας..κι ας χαρισει τη λαμψη της αληθειας Του..και τη θαλπωρη της αγαπης Του στις καρδιες μας..στην πατριδα μας..και στον κοσμο ολοκληρο..ολα του Θεου να γινουν Αρχοντισσα..πολλα πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Όχιιιι......δεν πέρασα να σου πώ μόνο ένα γειά....φταίει η συσκευή που δεν μπορώ να την χειριστώ ακόμα σωστά.....χαχαχαααα
    Χρόνια πολλά αγαπημένη μου Έφη !!! Έυχομαι ο καινούριος χρόνος να είναι γεμάτος υγεία..πολλά χαμόγελα και χαρές και πολύ αγάπη και αλληλεγγύη !!!!
    Να είστε και να περνάτε πολύ πολύ όμορφα !!!! Φιλάκια πολλά και στη Ζέτα...να την χαίρεσαι την κοριτσάρα σου και να είναι πάντα γερή και ευτυχισμένη !!! Τα φιλιά μου και στην Μπέλλα...μια όμορφη χρονιά και για εκείνη εύχομαι !!!!
    Φιλάκια πολλάαααα...:ο)) !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή